Produkty wg producenta



Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura


powiększ

Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura

Cena: 46.55 zł


Opis produktu: Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura
Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu ? prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.


Podobne do: Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura


93.50 zł
Tajniki marketingu

Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków...

51.00 zł
Internet w marketingu

Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na...

57.50 zł
Nowe zasady marketingu i PR

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport