Produkty wg producenta



Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Ireneusz Bielski


powiększ

Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Ireneusz Bielski

Cena: 34.22 zł


Opis produktu: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Ireneusz Bielski
Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Ireneusz Bielski

Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.


Podobne do: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Ireneusz Bielski


34.33 zł
Euro a integracja europejskich rynków fianasowych - Ireneusz Pszczółka

Prezentowana książka stanowi rzetelną i całościową analizę zmian zachodzących...

37.00 zł
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium...

36.00 zł
Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty

Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Extreme