2016.12.08// J. Kruczek
Już za kilka dni w kinach zadebiutuje nowa odsłona sagi Star Wars. Tym razem będzie to spin-off Rogue One: A Star Wars Story znany w Polsce pod tytułem Łotr 1: Gwiezdne Wojny historie. A to oznacza, że machina marketingowa na całym świecie jest już mocno rozkręcona.
Jednak wszystkie zapowiedzi filmu przebił filipiński dystrybutor obrazu. Zaserwował on spot, który poruszył widzów i wywołał prawdziwą falę zachwytów w sieci. Nowy film ma opowiadać historię odwagi grupy rebeliantów ruszających na niemal samobójczą misję. I właśnie nowa reklama opowiada o odwadze.
Reklama nowych Star Wars
Twórcy spotu opowiedzieli wzruszająca historię dziecka, które walczyło z chorobą. A w tej walce pomagała mu pasja do świata Gwiezdnych Wojen oraz starszy brat. Zakończenie spotu jest zaskakujące i wzruszające. Może też być inspirujące dla wielu osób. Warto też zobaczyć, że da się reklamować kino w ciekawy sposób.