Produkty wg producenta



Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe


powiększ

Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe

Cena: 27.49 zł


Opis produktu: Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe
Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe

Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej: trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia.


Podobne do: Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe


10.74 zł
Inbook Wybrane aspekty pracy z niepełnosprawnymi - Jerzy Rottermund

Edukacja, rehabilitacja i socjalizacja osób niepełnosprawnych są przedmiotem...

45.00 zł
Kobieta i rewolucja obyczajowa. Społeczno-kulturowe aspekty seksualności. Wiek XIX i XX

Najnowszy tom jednej z najbardziej poczytnych serii Wydawnictwa DiG obejmuje...

15.86 zł
Inbook Kwestionariusz twórczego zachowania KANH - Stanisław Popek

Podstawy teoretyczne Kwestionariusza Twórczego Zachowania KANHNiektóre...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Gry