Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za
marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku:
neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego
konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć,
co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje.
Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby
dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w
tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu
neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów
mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne
nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że
seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki
mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach
papierosów tylko zachęcają do palenia.
?Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i
konsumentów w zupełnie nowym świetle?.
Philip Kotle