Produkty wg producenta



Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach


powiększ

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Cena: 57.50 zł


Opis produktu: Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarski ch i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
  • author: William B. Martin


Podobne do: Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach


39.50 zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

Napisane przez światowej klasy specjalistów z dziedziny zarządzania ludźmi...

43.00 zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i...

53.50 zł
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością

W obecnej sytuacji gospodarczej, charakteryzującej się silną...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Kultura