Produkty wg producenta



Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy


powiększ

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy

Cena: 47.00 zł


Opis produktu: Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy

Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu! Proces planowania marketingu produktu Zarządzanie wartością klienta Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów)lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty, a z drugiej zapewnienie firmie jak największych zysków ze sprzedaży produktu. Jest swoistym łącznikiem między wszystkimi osobami bezpośrednio lub pośrednio związanymi ze sprzedażą i promocją danego produktu. Do zadań menedżera produktu należy również gromadzenie informacji niezbędnych do porównywania firmy z jej konkurencją, przygotowywanie planów marketingowych, a także podejmowanie decyzji o wprowadzeniu modyfikacji produktu lub usunięciu go z rynku. Podręcznik menedżera produktu jest cennym przewodnikiem po świecie zarządzania produktem, dostosowanym do współczesnych realiów i wzbogaconym o prognozy oparte na najnowszych trendach. Kierujemy go nie tylko do menedżerów produktu, ale również do kierowników wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing oraz rozwój marki. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania produktem i uwzględnia wszystkie zagadnienia związane z tym złożonym procesem. Łączy ogólną wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami, dzięki czemu każdy jest w stanie odnieść zaprezentowane w niej informacje do swojej konkretnej sytuacji -- bez względu na to, w jakiej branży pracuje. Autorka wyjaśnia między innymi kwestie dotyczące: wprowadzenia zarządzania produktem w firmie, funkcji i zadań menedżera produktu, analizy rynku i konkurencyjności firmy, oceny portfela produktów, rozwoju nowego produktu i wprowadzenia go na rynek. -------------------------------------------------------------------------------- ''Lektura obowiązkowa zarówno dla przedstawicieli międzynarodowych firm wytwarzających szeroką gamę produktów, jak i przedsiębiorcówrozpoczynających działalność. Cenny przewodnik, który poprowadzi ich przez meandry biznesu przyszłości.'' Joseph W. Castillo Dyrektor ds. Rozwoju (Region obu Ameryk) Motorola Information Systems Group (ISG)


Podobne do: Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy


27.00 zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług

Poznaj tajniki skutecznej reklamy
Mówi się, że reklama jest dźwignią...

39.50 zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

Napisane przez światowej klasy specjalistów z dziedziny zarządzania ludźmi...

181.00 zł
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi

Książka omawia handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle