Zasada OZ
Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej
osobistej i organizacyjnej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych
rezultatów biznesowych.
Książka już od pierwszego wydania w 1994 roku stała się bestsellerem.
Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej
wpływowych i przydatnych idei biznesowych ostatnich lat.
Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie
chcą być odpowiedzialni za swój los ? poprawiać wydajność i osiągać
doskonałe rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się
zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.W tym
nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu znajdziemy nowe historie
sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki
temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma
za zadanie doprowadzić do pomyślnych rezultatów. Tę książkę trzeba mieć,
trzeba ją przeczytać, a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce.
Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności!
- author: Craig Hickman, Roger Connors, Tom Smith