Produkty wg producenta



Harvard Business Review. Zarządzanie marką


powiększ

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Cena: 59.47 zł


Opis produktu: Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business Review. Zarządzanie marką

''Harvard Business Review. Zarządzanie marką'' to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.


Podobne do: Harvard Business Review. Zarządzanie marką


69.00 zł
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród...

69.00 zł
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu...

69.00 zł
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą

Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Extreme