Produkty wg producenta



Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell


powiększ

Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Cena: 63.64 zł


Opis produktu: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about. It will be especially useful as a revision aid.


Podobne do: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell


45.50 zł
Marketing szeptany

Twórz porywające historie. o których warto mówić: Miasto, które przyjęło...

90.00 zł
Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na...

39.50 zł
Marketing bankowy

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...