Komunikacja korporacyjna
Co to jest komunikacja korporacyjna?
W jaki sposób realizować ją w przedsiębiorstwie?
Jaki jest jej wpływ na działanie przedsiębiorstwa?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce. Autor
poruszył w niej wiele ważnych problemów oraz wskazał ich praktyczne
rozwiązania, które poparł przykładami. To unikalne połączenie teorii z
doświadczeniami wielu praktyków pozwala na wyczerpujący przegląd
zagadnień dotyczących komunikacji w przedsiębiorstwie.
Jeżeli chcesz lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje,
koniecznie przeczytaj tę książkę. Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących
komunikacji korporacyjnej, jak również sięgnij po narzędzia pozwalające
uporządkować wiedzę z tej dziedziny. Sprawdź też, w jaki sposób
przedsiębiorstwo może podejść do tematu społecznej odpowiedzialności
biznesu (CSR).