Komunikowanie strategii
Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników?
Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię?
Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii?
Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie
strategii i jak temu zaradzić?
Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do
efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników?
Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli
pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe
opracowanie danej strategii, a ojej umiejętne przekazanie całej
organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co
chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie
dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów.
Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla
zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię
wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.