Produkty wg producenta



Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C. , Shook Robert L.


powiększ

Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C. , Shook Robert L.

Cena: 59.47 zł


Opis produktu: Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C. , Shook Robert L.
Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C. , Shook Robert L.

Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi. Dzięki tej książce dowiesz się między innymi: dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów, jak kultura firmy wpływa na sukces, czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze. Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.


Podobne do: Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C. , Shook Robert L.


26.50 zł
Niecierpliwość świata. Uwagi o polityce międzynarodowej czasu globalizacji

Środowisko międzynarodowe zostało po zakończeniu zimnej wojny wprawione w...

46.00 zł
Modernizacja. Centrum. Peryferie

Księga jubileuszowa z okazji 70. rocznicy urodzin Profesora Ryszarda...

63.50 zł
Konsument w centrum uwagi

Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle