Konsument w centrum uwagi
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć
przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka,
amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te
pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie
konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte
na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak
Johnson & Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura
pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko
skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i
osiągnięcie rynkowwego sukcesu.
- author: Britt C. Beemer, Robert L. Shook