Produkty wg producenta



Konsument w centrum uwagi


powiększ

Konsument w centrum uwagi

Cena: 63.50 zł


Opis produktu: Konsument w centrum uwagi
Konsument w centrum uwagi

Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć
przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka,
amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te
pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie
konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte
na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak
Johnson & Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura
pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko
skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i
osiągnięcie rynkowwego sukcesu.
  • author: Britt C. Beemer, Robert L. Shook


Podobne do: Konsument w centrum uwagi


36.50 zł
Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

W roku 1998 ukazała się książka ''Sekretarka - asystentka - kariera, zawód...

26.50 zł
Niecierpliwość świata. Uwagi o polityce międzynarodowej czasu globalizacji

Środowisko międzynarodowe zostało po zakończeniu zimnej wojny wprawione w...

46.00 zł
Modernizacja. Centrum. Peryferie

Księga jubileuszowa z okazji 70. rocznicy urodzin Profesora Ryszarda...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle