Produkty wg producenta



Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations


powiększ

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Cena: 30.50 zł


Opis produktu: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowan ej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygot owanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierz y umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.
  • author: Dariusz Tworzydło


Podobne do: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations


32.00 zł
Public relations

Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy...

36.50 zł
Strategia public relations

W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc...

7.00 zł
Public relations w przedsiębiorstwie

Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Kultura