Produkty wg producenta



Strategia public relations


powiększ

Strategia public relations

Cena: 36.50 zł


Opis produktu: Strategia public relations
Strategia public relations

W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła two rzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasob ami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność.
Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształto waniem wizerunku firmy.
  • author: Sandra Oliver


Podobne do: Strategia public relations


32.00 zł
Public relations

Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy...

30.50 zł
Public relations a demokracja

W książce ''Public relations a demokracja'' autorka krytycznie śledzi rozwój...

37.50 zł
Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Sport