Produkty wg producenta



Public relations a demokracja


powiększ

Public relations a demokracja

Cena: 30.50 zł


Opis produktu: Public relations a demokracja
Public relations a demokracja

W książce ''Public relations a demokracja'' autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzac ji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozo rów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad za chowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznośc iami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków prze kazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.
  • author: Teresa Święćkowska


Podobne do: Public relations a demokracja


32.00 zł
Public relations

Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy...

36.50 zł
Strategia public relations

W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc...

7.00 zł
Public relations w przedsiębiorstwie

Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Kultura