Produkty wg producenta



Marketing. Teoria i przykłady


powiększ

Marketing. Teoria i przykłady

Cena: 51.50 zł


Opis produktu: Marketing. Teoria i przykłady
Marketing. Teoria i przykłady

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
  • author: Magdalena Daszkiewicz, Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski


Podobne do: Marketing. Teoria i przykłady


34.00 zł
Marketing relacji. Teoria i praktyka

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze...

36.50 zł
Prognozowanie. Teoria, przykłady, zadania

Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia powoduje, że w procesie...

23.00 zł
Zasady rachunkowości. Teoria, przykłady i zadania

Dzięki tej książce zrozumiesz, że warto poznać rachunkowość i stosować ją w...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale Lifestyle