Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania
marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z
działaniami logistycznymi i że ? tym samym ? wymagają wspólnego,
zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej
konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu
problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do
uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy
zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki,
zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii
marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w
przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że
zarządza się nim ?marketingowo ? logistycznie? i jaki wpływ mogą na to
wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a
nawet ?teoria chaosu?.
- author: Tadeusz Wojciechowski