Produkty wg producenta



Marketing lateralny - Philip Kotler, Fernando Trias De Bes


powiększ

Marketing lateralny - Philip Kotler, Fernando Trias De Bes

Cena: 31.34 zł


Opis produktu: Marketing lateralny - Philip Kotler, Fernando Trias De Bes
Marketing lateralny - Philip Kotler, Fernando Trias De Bes

W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku i jego segmentów). Uważają oni, że w dążeniu do osiągnięcia sukcesu na rynku należy wyjść poza dotychczasowe sposoby myślenia i działania marketingowego (nazywają je marketingiem wertykalnym), a pomoże w tym właśnie koncepcja marketingu lateralnego, według której mamy do czynienia ze zmianą rynku lub jego segmentów poprzez tworzenie nowych kategorii produktów (nowych zastosowań, nowych sytuacji konsumpcyjnych itp.).


Podobne do: Marketing lateralny - Philip Kotler, Fernando Trias De Bes


57.00 zł
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Książka ''Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach''...

90.00 zł
Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na...

37.00 zł
Marketing Lateralny

W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Kultura