Produkty wg producenta



Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu - Hanz Dieter Zollandz


powiększ

Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu - Hanz Dieter Zollandz

Cena: 12.34 zł


Opis produktu: Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu - Hanz Dieter Zollandz
Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu - Hanz Dieter Zollandz

Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców... Z książki dowiecie się, jak się robi ''prawdziwy marketing''. Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę , promocję i dystrybucję...


Podobne do: Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu - Hanz Dieter Zollandz


11.50 zł
Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu

Z książki ''Marketing mix'' dowiecie się, jak się robić ''marketing''...

34.50 zł
Rachunkowość. Podstawowe założenia i zasady

Publikacja stanowi studium podstawowej wiedzy z zakresu rachunkowości. Jej...

57.50 zł
Nowe zasady marketingu i PR

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Extreme