Produkty wg producenta



Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu


powiększ

Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu

Cena: 11.50 zł


Opis produktu: Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu
Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu

Z książki ''Marketing mix'' dowiecie się, jak się robić ''marketing''. Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu : produkt, cenę promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo ma terialne.
  • author: Hans-Dieter Zollandz


Podobne do: Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu


39.00 zł
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się...

34.50 zł
Rachunkowość. Podstawowe założenia i zasady

Publikacja stanowi studium podstawowej wiedzy z zakresu rachunkowości. Jej...

57.50 zł
Nowe zasady marketingu i PR

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...