Produkty wg producenta



Marketing na rynku instytucjonalnym


powiększ

Marketing na rynku instytucjonalnym

Cena: 26.59 zł


Opis produktu: Marketing na rynku instytucjonalnym
Marketing na rynku instytucjonalnym

W książce zostały wyczerpująco omówione decyzje strategiczne i operacyjne działania marketingowe na rynku instytucjonalnym, którego uczestnikami są odbiorcy przemysłowi, pośrednicy handlowi oraz inni nabywcy instytucjonalni nie będący przedsiębiorstwami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, ale powinna również zainteresować menedżerów i pracowników służb handlowo - marketingowych przedsiębiorstw oraz instytucji non - profit.


Podobne do: Marketing na rynku instytucjonalnym


51.00 zł
Marketing na rynku nieruchomości

Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy...

27.50 zł
Marketing na rynku środków produkcji

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr...

52.50 zł
Marketing na rynku prasowym

Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Extreme