Produkty wg producenta



Marketing skierowany do kobiet


powiększ

Marketing skierowany do kobiet

Cena: 38.00 zł


Opis produktu: Marketing skierowany do kobiet
Marketing skierowany do kobiet

Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie.
Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków ? ''zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa: ''Rozumieć swojego klienta?. Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny. I różnie też reagują na media i przekazy marketingowe, na język i obrazy.
Przed ''Marketingiem skierowanym do kobiet'', nie ukazała się ani jedna książka, która opisywałaby praktyczne aspekty prowadzenia marketingu skierowanego do klientów rodzaju żeńskiego.
Najwidoczniej ktoś nie dość uważnie spogląda na wskazania
?zakupomierza?. Z jakiegoś powodu konsumenci płci żeńskiej wybierają naszą konkurencję. Co gorsza, ponieważ każdy klient płci żeńskiej tworzy efekt multiplikacji, straty również są większe niż sądzimy. Co kobiety kupują, to ''sprzedają'' ,, dalej ?''jeśli są zadowolone z produktu lub usługi opowiadają o nich znajomym ?'' kobietom i mężczyznom. Ten przekaz ustny jest najpotężniejszym narzędziem marketingowym, jaki można sobie wymarzyć.
Pewnie spotkałeś się z ogólnymi stwierdzeniami typu ? ,, musisz zrozumieć swoją grupę docelową?, kobiety różnią się między sobą?, ''kobiety są skomplikowane'', ''musisz poznać jej wartości i
emocje?, lub ?w przypadku kobiet wszystko sprowadza się do
związków?, są bezsprzecznie prawdziwe, ale nie dają przełożyć się zbytnio na działania. Potrzebna jest kombinacja fachowej wiedzy nt. płci i praktycznych pomysłów płynących z doświadczeń marketingowych, czyli przełożenie obserwacji na taktykę działań. W skrócie ? potrzebna jest niniejsza książka.

Celem ?Marketingu skierowanego do kobiet?, jest udzielenie odpowiedzi na trzy kluczowe pytania:
1. Co sprawia, że kobiety to interesujący rynek?
2. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu?
3. Jak przejść od ogółów nt. płci do taktyki działania?
  • author: Martha Barletta


Podobne do: Marketing skierowany do kobiet


90.00 zł
Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na...

39.00 zł
Inbound Marketing

Wciągnij klienta w swe sieci Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która...

57.50 zł
Marketing bez tajemnic

Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do
rozwiązań...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Gry