Produkty wg producenta



Media na rynku


powiększ

Media na rynku

Cena: 26.50 zł


Opis produktu: Media na rynku
Media na rynku

Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów jest pierwszym na polskim rynku podręcznikiem przedstawiającym usystematyzowaną wie dzę z zakresu ekonomiki mediów. Autorzy wyjaśniają, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, j ak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i wsp ółczesnymi technologiami informacyjnymi.
  • author: Bohdan Jung, Tadeusz Kowalski


Podobne do: Media na rynku


32.50 zł
Funkcjonowanie rynku

W książce zostały przedstawione zagadnienia dotyczące rynku oraz jego...

13.50 zł
Rozmowy o rynku książki

Po raz szósty publikujemy tom ?Rozmów o rynku książki'', podsumowujący...

52.50 zł
Marketing na rynku prasowym

Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme