Produkty wg producenta



Medioznawstwo - Teksty, instytucje i odbiorcy


powiększ

Medioznawstwo - Teksty, instytucje i odbiorcy

Cena: 33.50 zł


Opis produktu: Medioznawstwo - Teksty, instytucje i odbiorcy
Medioznawstwo - Teksty, instytucje i odbiorcy

Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych ?narzędzi' z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstó w medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, za znajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych konc epcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.
  • author: Andrew Willis, Lisa Taylor


Podobne do: Medioznawstwo - Teksty, instytucje i odbiorcy


67.00 zł
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

-Fascynujące...

38.00 zł
Teksty kultury w szkole

Autorzy książki dzielą się przemyśleniami, nierzadko odwołują się do wyników...

35.00 zł
Teksty kultury 1 Oblicza komunikacji XXI wieku

Prezentowany tom zawiera referaty wygłoszone podczas ogólnopolskiej...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle