Produkty wg producenta



Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy


powiększ

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Cena: 67.00 zł


Opis produktu: Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

-Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
-Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
-Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej pop ularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną ? co takiego ma w sobie, że ju ż od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycz nych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I ? co najważniejsze ? dlaczego?
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter.
Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obr azy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieu jawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.


Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

-Odwołania do pierwotnych instynktów ? pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
-Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
-Sposoby na filtrowanie informacji.
-Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.
  • author: August Bullock


Podobne do: Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy


33.50 zł
Medioznawstwo - Teksty, instytucje i odbiorcy

Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych ?narzędzi' z zakresu...

37.00 zł
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą: reklamy marketingu przemysłu filmowego...

31.00 zł
Umysł. Krótkie wprowadzenie

Kim jesteśmy - jako ludzie, istoty myślące? To znaczy: jakie jest...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Kultura