Produkty wg producenta



Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - Aleksandra Czerw


powiększ

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - Aleksandra Czerw

Cena: 42.74 zł


Opis produktu: Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - Aleksandra Czerw
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - Aleksandra Czerw

Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik? Aleksandra Czerw jest adiunktem w Zakładzie Zdrowia Publicznego Akademii Medycznej w Warszawie. Od kilku lat zajmuje się problemami związanymi z marketingiem farmaceutycznym, w szczególności marketingiem produktów leczniczych wydawanych wyłącznie z przepisu lekarza. Współpracuje ze środowiskiem biznesu farmaceutycznego, przez lata pracownik firmy produkującej i sprzedającej leki w Polsce.


Podobne do: Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - Aleksandra Czerw


27.00 zł
Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta

Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody...

27.50 zł
Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na...

44.50 zł
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle