Produkty wg producenta



Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II Globalna ekspansja i nowe modele działalności


powiększ

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Cena: 50.00 zł


Opis produktu: Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II Globalna ekspansja i nowe modele działalności
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II Globalna ekspansja i nowe modele działalności

W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności? Oto pytanie, z jakim m uszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie -- wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspan sja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną.
  • author: Chris Zook


Podobne do: Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II Globalna ekspansja i nowe modele działalności


67.00 zł
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność...

59.00 zł
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy

Wykorzystaj w praktyce, co znasz z teorii Po pierwsze: wypracuj klimat...

50.00 zł
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I Strategia wzrostu w erze zmian

Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...