Produkty wg producenta



Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach - William B. Martin


powiększ

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach - William B. Martin

Cena: 51.29 zł


Opis produktu: Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach - William B. Martin
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach - William B. Martin

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.


Podobne do: Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach - William B. Martin


39.50 zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

Napisane przez światowej klasy specjalistów z dziedziny zarządzania ludźmi...

57.50 zł
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu...

43.00 zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme